Perth zoooooo..

Idag hangde vi pa zoo och bara hade det roligt :) Lunchade i solen, och sen jobbade jag kvallen. Nu har jag skrivit kontrakt pa cocos! tjihoo! Uppskriven 5 dagar nasta vecka, varav 3 dubbla pass.. yiiiss!!



Fredagen va grym! Jag jobbade lunch till kl 16, sa bara 4 timmar. Gick sadar, haha, men hangde inte upp mig pa det. Efter det motte jag upp Julia och Scott. Blev nagra goda pa Windsor! Bestamde oss sen for att ga ut inne i city! Motte upp lite folk, och korde en rejal barrunda! Sjukt kul. Dansade massor, och garvade som fan!! kom nog inte hem forran vid 5? hihi. Hade fuuullt med stamplar pa armen, och en tom planbok saklart! :P Men vad gor man inte for att ha lite roligt!? ;) Jag vet vad ni tanker... Nar ska hon vaxa upp? Hmmm.... jaa niii.... Inte an pa ett tag tror jag! Sa lange jag ar lycklig med det jag gor sa ser jag ingen anledning till att sluta :)

Lordagen blev en hemmakvall framfor tvn med grabbarna, medans Julia stackarn fick jobba! heehee.

Nu ar jag ledig i 2 dagar. Imorrn kvall tror jag vi ska mota upp nagra fran jobbet. Dom ska tydligen ut i Northbridge. Kan va kul att lara kanna alla, sa kanns dumt att inte haka pa. Far se vad dagen har att erbjuda! Straaanden kanske!? :) Jag trottnar aldrig pa stranden, hihi! Men vi har knappt hangt nat inne i stan, sa kanske aker dit. Ta hand om er mina fina! <3

Christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0