South Perth and Cocos!

Igar hangde vi i South Perth med Zahn och Clems! Gottade oss igen, hehe. Denna gang... musslor... och lite vin.. Tsss... jag ar en riktig flashpacker, gah! Det enda som fortfarande gor mig till en backpacker ar ryggsacken. Julia kor stenhart pa resvaska och handbagage ;)

Vi pratade med dom pa Cocos, och fick varsin dag som vi skulle provjobba. Jag fick aran att borja idag :) Men det gick bra. Liknande till waterfront i Melbourne, sa det va skont. Jobbar igen pa fredag sa tar det positivt! Nu vill jag bara hitta ratta stallet att bo pa... har hittat fina lagenheter i city, och lite utanfor, men pa norra sidan. Ska vi jobba i south sa vill man helst bo dar. Annars tar det en timme att ta sig till och fran jobbet. Och det ar drygt om man inte har bil... Men det kommer, snart sa! :)

Imorgon vill jag till stranden...! far se om jag kan fa med mig nagon.. Borde gora min RSA ocksa sa det ar klart till fredag nar jag ska jobba. Men skjuter bara upp det hela tiden :P Grejen ar iofs bara att jag inte far servera alkohol.. men anda.

Va till ett stort shopping centrum idag med. Jag glomde ju hela min jobb outfit i Melbourne... sa fick kopa nytt idag. Fina pengar det, suck. Men unnande mig faktiskt ett par ordentliga skor att jobba i denna gang. Angrar att jag inte tog med mina hemmifran! Men men... nu har jag nya. :)


"Ha det sa kult dar ute i varlden...!"

Puss o kram! Bullen halsar! :)


Kommentarer
Postat av: Emil

Hej Christin =) Jag har bott i South Perth, nästan längst ut på udden, eller ja. Stirling Street =) South Perth är jättefint! mysigt att ta båten till city =)

2011-03-09 @ 17:47:40
Postat av: Christin

Hej Emil =) Kuuul!! Da kanske du har lite smultronstallen till mig att tipsa om? =) Hur lange och nar va du har? Ha det saa braa!

2011-03-10 @ 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0