Don't forget me or who u are.

I just met u, I can read your thoughts. What they tell me is what I want.. I'll keep u guessing, keep u want it more. Couse where we're going, no one knows... Hade en fin dag igar med nagra vanner fran jobbet. Borde hanga med dom oftare, dom gor mig glad :) Vi at lunch tillsammans ute i solen, va namligen uppehall mitt i allt regn som sedan fortsatte senare under dagen att osa ner. Men vi passade pa att njuta i solen med mat o rose! Fortsatte efter det hem till Dhavid, som har inrett sin lilla lagenhet till ett romantiskt litet Paris, haha. Vem kunde tro det, 36 arige valtranade Dhavid... vitt, hemtrevligt, mysigt o anglar :) Vi tog med oss nagra kopparbergs och satt sen pa hans lilla balkong. Emellanat slutade det att regna, och da sken 2 fargglada regnbagar over oss ist. Senare pa kvallen plockade Jamie upp mig och vi akte pa bio! Pirates i 3D blev det. Den va bra.. men lite same same some de andra. Alskar bio :) Tycker om mysstamningen, lukten av popcorn, att det ar tyst forutom allt prasslande av godispapper. Jamie somnade, saklart, efter halva filmen. Kom pa honom genom att han dregglade pa min hand, haha. Idag ar en... jag vet inte.. mindre rolig dag. Jag har haft huvudvark i en evighet nu kanns det som. Har borjat anvanda mina glasogon oftare, trodde det berodde pa det. Men nee.. fortfarande ont. Jag ar iofs aldrig ute om dagarn.. kan va det... dricker inte vatten heller, kan va det. Men jag gillar inte att va ute, och jag tycker inte om vatten heller. Den 28 maj blev jag faster till en underbar liten Isabell! Samma dag som storasyster Emilia foddes pa for 3 ar sen! haha. Hur haftigt ar inte det!! :) Jag langtar iaf efter bada hur mycket som helst. Vi ska mysa massor nar faster kommer hem :) Just nu onskar jag att nan kunde sanda mig ett paket fran himlen med en stor rosa one pice jump in, for jag fryser i detta land just nu!! Och hur mycke mysvarning ar det inte pa en san dress.. dessutom va jag aldrig hemma i vinter da alla andra gick runt i dom :( sen en stoooor pase karamellkungen, for har har dom bara jellys.. vilket ar skitackligt! Och ehm.. kanske lite musik! Finns inge spotify eller nanting har :( Internet ar for dyrt for att bara ha det sta pa under dagen.. sa ett usb med overaskande bra musik! :) Och kanske lite serier... jag ar pa avsnitt 8 pa one tree hill.. sasong 8. Gar inte att streama online, for internet ar for segt har. Har missat sakert en hel sasong av 90210, hehe, och vill hemskt garna se Californication ocksa, alskart! haha. Ah kan inte allt hemma komma hit! :) Ikvall ar det poledancing igen. Skont. far mig att koppla bort allt in my mind.. men min kropp ar helt om, sa far se hur det gar.. Dagarna raknas ner till 26e juni... da aker vi. Och innan dess ska jag aven ha ett litet midsommarfirande! :D nom nom nom! Ha det sa bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0