Ikea, Perth... thank God!

Eftersom jag jobbade hela pasken, och fick inte ett enda paskagg sa ska jag aka till ikea idag och handla lakrits och choklad :)

Bra lang vecka... puuh. Antligen ar den slut, och jag ar ledig 2 dagar. Men denna vecka har dom (tyvarr, men skont) minskat mina timmar lite... sa borjar kl 18 3 dagar och 12 och jobbar dubbelt 2 dagar.

Forra veckan nar jag va ledig akte jag och Jamie ner soderut till Margareth river och stannade aven vid nagra andra stallen. Sa skont att komma ifran Perth :) Mysigt med en liten day trip! At lunch vid vattnet i Busselton eller vad det nu hette, hehe. Traffade pa 2 vanner till Jamie av ren slump sa hangde med dom sen resten av resan. Hyrde en stuga i MR och stannade dar over natten. :) Kul impuls grej.

Tisdagen blev en lugn kvall hemma efter allt flang med film!

Gick ut i onsdags faktiskt med varan rumskompis Ben. Va inte alls planerat. Men han kom hem med vin och vi spelade lite spel som sen slutade med utgang. Jag vet inte... det va kul.. ett tag.. men jag tror jag borjar bli for "gammal". :) Fy vad trott jag va pa jobbet dagen efter.... 2 glas vin hemma och en drink. Sen en drink ute pa krogen.. och Christin va smaaashed! haha. Pinsamt men sant.


Har kommer lite bilder fran nar jag och julia gick och handlade har om dagen innan jobbet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0