Lata dagar byts ut mot....

...liiite mer effektiva lediga dagar! Nu ar det slutdegat! Jag gor verkligen ingenting nar jag ar ledig langre.. for jag ar bara trott... och lat. Sa for att oka pa veckorna sa att dom gar snabbare, bestamde jag mig for idag att borja dansa igen. Vilket jag har sagt hela tiden att jag ska men det har aldrig blivit av. :P Raggan och dancehallen har inte kommit halvags till Australien sa det kunde jag ju bara glomma. Hitta inte ens en street dance kurs... sa det slutade med att jag bokade en 6 veckors poledancekurs. Intressant.. osmidiga Agda kommer gora succe!! haha. Tisdagar kl 6.15pm! Och for att oka spanningen lite mer sa ska jag aven prova pa.. yoga!! hehe.. vet inte vad som kommer bli den svaraste utmaningen, men det visar sig. Yoga kl 9,30am varje onsdag! Jag kommer bli en ny manniska! ;)
Sen efter dessa 6 veckor sa aker vi pa semester!! Och val tillbaka fran semestern sa har jag bara 2 manader kvar som jag far stanna pa mitt jobb, dessa regler alltsa. Med visumet som jag har sa far jag inte stanna langre an 6 manader pa ett och samma jobb. Sa i september, da jag maste sluta pa Cocos, har jag 3 manader kvar pa mitt visum. Ska jag behova leta nytt jobb och lara mig det for 3 manader? Orkaaaa... Funderar pa att forsoka spara pengar nar jag kommer tillbaka fran Bali sa jag kan aka upp till norra delen av vastkusten, se lite mer av Australien innan jag far hemat. Men det kostar ju skjortan att leva har om man inte jobbar... sa vet inte.... kommer nog inte kunna spara ihop sa mycket pengar sa jag bara kan glida i 3 manader. Aven om jag onskar att jag kunde. Meen.. kanske aker upp nagra veckor, och sen tillbaka till Perth. Och tar nat (skit) jobb sista 2 manaderna eller nat.... far se. Kanske inte ens aker hem ;)
Men planen ar iaf att jag far hem i december. Jobba sen hemma fran januari till maj.. spara spara... och sen aka ut i Europa! :) JA!! det vill jag!! Jag vill till Italien, oarna utanfor Kroatien... sen kanske fortsatta upp till moldavien, rumanien, ukraina.. jag vet inte :P Men ar sjukt sugen pa Europa iaf nasta sommar! Ingenting ar omojligt sa... men vet hur latt planer kan andras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0