Tung vecka i mitt Perth.

Men jag kampar pa! Efter att jag va sjuk sa har jag inte kannt mig riktigt 100%.. plus att jag, dum som jag ar ibland, har stressat upp mig over saker som jag VET kommer losa sig. Sa jag har varit sjukt lattretlig senaste veckorna.. och har inte direkt velat umgas eller va bland folk. Har nastan undvikit folk med flit.. inte svarat i mobilen... lamnat lagenheten om nan varit hemma... akt hem nar jag vetat att ingen ar hemma.. osv.. Ehm.. lite skumt beteende kanske, men man kanner ju sjalv vad man behover. Jag har inte bott sjalv sen i november 2 ar sen.. o jag behover verkligen mitt eget space. Sa... nu haller jag pa att bli galen rent ut sagt, men forsoker att andas, det hade kunnat varit varre. ;)Har latt blivit stressad pa jobbet me, haft den dar harliga brannande kanslan i magen.. puuh. Som jag alltid sagt, kommer ha magsar innan 30 :D Darfor langtar jag hem ibland. Sverige ar faktiskt inte sa pjakigt alla ganger.. Vart samhalle fungerar mycke battre an vad det gor har. Gillar faktiskt livsstilen vi har mer, dom ar sa sjukt efter har.. oseriosa, lata.. usch, sa manga ggr som jag bara star o gapar.. och fattar inte hur saker o ting kan ga till som de gor har i detta land. Men men... det ar ju charmen me att resa, eller hur. ;) Jag kanner bara att jag skulle vilja komma hem en svang.. andas lite... ha min egen lagenhet, och sen ut o resa igen, men bara pe en lang harlig semester! :) Fick va ledig igar kvall. Hade bara 100 bokat. Sa det va skont. Hade en mysig kvall hemma med Jamie. Lagade ugnspannkaka.. och sen kaffe/vanilj/vit choklad panacotta med jordgubbar till dessert! Muums!! Vantar tydligen pa paket fran sverige me.. oooohhhh spannande!!! :D :D Brors bebis kan dessutom komma nar som helst nu!! Sa lite ljus i vardagen forfarande ;) Nu ska jag aka o jobba! Ta hand om er! puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Ann

Det är bra att du tänker på dig själv och lyssnar på din kropp..:-)....var rädd om dig. Kram från Ann

2011-05-28 @ 10:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0