Love makes u so happy and so sad.

Jag orkar inte mer nu!!! Allting andras fram o tillbaka hela tiden... dagen jag skrev har sist va jag ganska saker pa vad som skulle ske i framover. Sen, whops, och dagen efter blir till en mardrom o allt som fanns i mitt huvud bara.. dog! Ni forstar att jag inte vill skriva allt for detaljerat o privata saker har... men jag kunde bara inte se en enda mojlighet till att jag kunde stanna har langre. Jag bokade min biljett direkt. Fy vad ont det gjorde, men shit va stark jag kande mig. Jag tog ett bestlut som va valdigt svart. Men sen kom lattnaden. Jag ska fa komma hem. Jag har saknat allt o alla hemma sa himla mycket.. Jag haller pa att bli galen har borta. Jag kan inte stanna langre. Bara 3 manader kvar, jag vet, men de ar inte vart det. Jag ar ledsen over att jag aker sjalv.... jatte ledsen. Ni vet nar ni vill nagot sa himla garna, men det gar bara inte!! Sa kanner jag.... just nu iaf. Det gar inte. Jamie ar forkrossad. Det gor ont i mig o se honom. Men jag vet inte, om jag aker hem och vi fortfarande vill va med varandra, sa kommer det ske. Annars tror jag att jag skulle ma bra av att helt enkelt bara vara sjalv. Ni som kanner mig, ni vet hur kar jag kan bli i karleken. Inte bra alla ganger.... Jag tar nu en sak i taget. Maste tanka pa mig sjalv forst. Och jag vill traffa dom jag alskar hemma. Sa ar det bara. Jag vill ga till ica o handla det jag vill handla... Jag vill prata svenska.. (om jag nu fortfarande kan) kommer kannas konstigt. Jag vill bli glad igen, hur nu det kommer bli mojligt i hostmorkret ;) Inte for att jag inte har varit glad har borta, men nar man reser ar kanslorna sa himla mycket starkare.. och (jag iaf) ar mer kanslig. haha. Och jag tycker min resa har varit lite kampig, har inte riktigt haft turen med mig alla ggr... och efter ett tag far man nog. Nu vill jag ha lite medvind, sa hem o borja om igen! Sa.. jag aker pa tisdag 16.45. Landar insdag morgon kl 07.00. Aahhh kommer va bra kallt. Far se om nan kanske vill o kan plocka upp mig?! :D Igar hangde jag runt med min nya van Luke ;) Vi drog till Freo, jag fick traffa DUDE!! haha ( en van hemifran, hihi ) Och min bullen fick traffa sin bastaste van me... dom bade fick aven en ny van, en liten en o ta hand om! haha. Linda du ska fa se! :P Sen motte vi upp massa annat folk pa Raffles o slutade kvallen dar. Nagra av oss gick aven hem o tog en drink hos Emily som jag jobbar me, men varade inte lange dar. Jag va trott, haha, o ville hem. Idag sloar jag lite. Tvattar o ska diska snart. Laga middag senare och bara dega i soffan. Imorrn ska jag ut o ata italienskt! Forst jobba dock. Sen jobb ons till lordag. Fredag ar Jamies fodelsedag. Han vill fira den med mig, sa vi ska nog ga ut o ata.. Kanns jobbigt samtidigt som jag vill va med honom sista tiden innan jag aker. Sondag har jag ett litet uppdrag som jag lovat hjalpa till med :) Sondag kvall blir nog kvallen jag sager hej da till alla mina kollegor over nagra drinkar, formodligen. Sen mandagen, packa o va bakis ;) Tror jamie kommer stanna hemma fran jobb o va har hemma sista dagen med mig... usch. Allt kanns sa tungt. Och ledsamt. Sen har Luke erbjudit sig o kora mig pa tisdag till flyget. Jag e skitskraj o lattad samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0